Sol, shopping, mat och Maria

Igår när jag träffade Maria i ett halvnyktert tillstånd fick hon för sig att jag behövde mer färg på huden och en ny jacka(!), så hon föreslog att vi ägnade en dag åt sol och shopping.
Solandet skedde på en brygga i sjöstaden i en avslappnande atmosfär av ljudet från bygget intill och en envis svärm av helikoptrar som cirklade över oss. Dessutom gjorde reningsverket i Henriksdal sig själv påmint när vinden låg på. Men solen var framme och värmde och målade mig lite brunare.
Efter ett depåstopp hos M skulle vi på stan. Vi gick till Marias favoritbutik där hon blev behandlad som Julia Roberts av tre entusiastiska biträden. Hon fick en riktigt snygg klänning med sig hem! Sen gick vi och kollade lite på nåt till mig, men där kände vi oss inte lika uppskattade och tyvärr hittade vi inget som gav mig några starka känslor, så vi gick och åt på Friday's och drog oss hemåt.
Maria har roligt åt något i menyn?Jag övar på ett charmigt leende

Kommentarer
Postat av: Jompen

Låter som en riktigt bra dag! :)

2009-08-05 @ 22:55:22
URL: http://johannamoxell.blogg.se/
Postat av: Daniel

Ja hittar man inget så kompencerar alltid mat !

2009-08-06 @ 12:44:15
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0